Blog

Miłość do siebie

Erich Fromm pisał, że miłość to sztuka, którą każdy może opanować, a jej podstawowym elementem jest dawanie. Nie mogłoby ono istnieć bez składników takich jak: troska, poszanowanie, poznanie, [...]

Business casual dla kobiety

Na szczęście coraz częściej w biznesowym stroju Panie mogą mieć więcej swobody. Jednak „więcej swobody” nie oznacza, że mogą wyglądać zbyt śmiało czy też niechlujnie, nadal nie możemy przyjść do [...]

Etykieta w biznesie

Savoir-vivre stał się jednym z najważniejszych wyznaczników profesjonalizmu firmy. Etykieta w biznesie to nie tylko zasady, które podpowiadają jak z klasą prowadzić rozmowy biznesowe i zachować [...]

Mowa dłoni

Czy wiesz co o tobie mówi sposób w jaki podajesz dłoń na powitanie? Gdy poznajesz nowe osoby czy w biznesie, czy w życiu prywatnym, sposób w jaki podajesz dłoń pokazuje drugiej osobie bardzo [...]

Wypalenie zawodowe

Praca jest niewątpliwie jedną z wartości nadającą sens życia człowieka, dającą poczucie satysfakcji i spełnienia. Nie powinna jednak stać się wyłącznie drogą do sukcesu, uzależnieniem, które nie [...]

Czym jest marka?

Budowanie marki to złożony proces  od momentu jej definiowania, aż po rozwój na rynku. Oczywiście niektóre marki tworzą się bez przemyślenia i efekt końcowy nie zawsze jest zadawalający dla [...]

Przepis na radosne Święta

Pamiętasz Święta Bożego Narodzenia z dzieciństwa? To był najpiękniejszy czas w roku. Czekałaś z podnieceniem na prezenty. Wszędzie pachniało pieczonym ciastem, wszyscy byli dla siebie mili. [...]

Test MaxieDISC

Testy MaxieDISC to testy zachowań w biznesie. W skład systemu MaxieDISC wchodzi diagnoza ludzkich zachowań, zespołów, czy kultury organizacji, uwzględniająca między innymi takie czynniki, jak [...]

Jak odnieść sukces

Wiele z nas dąży do sukcesu. Jak w ogóle zacząć o nim myśleć, żeby ruszyć naprzód? Uwierzyć w siebie. Wsłuchać się w swoje marzenia i nie pozwolić nikomu nam ich „zabić”. Zbyt często nim [...]

Emocje w pracy

Jesteśmy ambitni, empatyczni, kreatywni i to są cechy chętnie wykorzystywane przez firmy. Tak, powinniśmy okazywać emocje, ale nie pozwolić, aby emocje górowały nad rozumem. Rozmawiamy z Renatą [...]

page 1 of 3
0