Renata Wrona - Szkolenia

Ludzie sukcesu ciągle się uczą i rozwijają, ludzie przeciętni uważają, że już wszystko wiedzą. – Harv Eker

Warsztaty i szkolenia

Wszystkie projekty prowadzimy w sposób coachingowy. Wierzymy w nieograniczony potencjał i możliwości uczestników.

W obecnych czasach tylko stałe podnoszenie kompetencji zapewnia bezpieczeństwo na rynku pracy oraz zadowolenie w życiu prywatnym.

Inwestując w szkolenia firma zapewnia sobie fachową kadrę dobrze wyszkolonych pracowników, zwiększa efektywność ich pracy i w konsekwencji swoje zyski.

Szkolenia

Sztuka wystąpień publicznych

Sztuka wystąpień publicznych

Budowanie pewności siebie na scenie, panowanie nad stresem, radzenie sobie z wewnętrznym krytykiem, budowanie kontaktu z publicznością, mowa ciała, komunikacja.

Sztuka autoprezentacji

Sztuka autoprezentacji

Zasady budowania pierwszego wrażenia, budowanie wizerunku, komunikacja, tworzenie marki osobistej, komunikacja, etykieta biznesowa.

Savoir vivre w biznesie

Savoir vivre w biznesie

Profesjonalna asystentka / recepcjonistka

Profesjonalna asystentka / recepcjonistka

Budowanie marki osobistej

Budowanie marki osobistej

Motywowanie siebie i innych

Motywowanie siebie i innych

Metody motywowania siebie i innych, odwołanie do wartości, strategie motywacyjne.

Zarządzanie sobą w czasie

Zarządzanie sobą w czasie

Określanie celów, planowanie, delegowanie, efektywność, techniki zarządzania sobą w czasie, metody prowadzenia efektywnych spotkań, zasady organizacji miejsca pracy, narzędzia i sposoby planowania i komunikacji.

Zarządzanie projektami

Feedback jako jedno z narzędzi skutecznej komunikacji

Jak poprzez feedback kształtować postawy i zachowania.

Sztuka wystąpień publicznych

Rozmowa rozwojowa z pracownikiem

Jak zmienić rozmowę oceniającą na rozmowę rozwojową, stawianie celów, branie i dawanie odpowiedzialności.

Asertywność - stawianie granic

Asertywność - stawianie granic

Asertywność w pracy i życiu prywatnym, jak wyrażać własne zdanie; gdzie jest moja granica; jakie mam prawa.

Komunikacja interpersonalna

Udzielanie feedbacku, style komunikacji, asertywność, aktywne słuchanie, mowa ciała w procesie komunikacji.

Sztuka wystąpień publicznych

Budowanie relacji w zespole

Metody i narzędzia budowania zespołu i  motywowania zespołu; badanie indywidualnych motywacji.

Budowanie pewności siebie

Odnajdywanie mocnych stron i obszarów do rozwoju, budowanie samoświadomości, metody pracy nad rozwijaniem poczucia własnej wartości.

Zarządzanie emocjami i stresem

Jak wyrażać emocje; empatia – zrozumienie emocji innych; techniki radzenia sobie ze stresem.

Sztuka wystąpień publicznych

Self- Coaching

Koło życia, badanie swoich wartości, praca nad przekonaniami, sposoby na motywowanie siebie, budowanie nawyków, zasady tworzenia celu, budowanie samoświadomości.

Style zachowań w praktyce

Renata Wrona - Szkolenia

Testy Typologie Zachowań

Renata Wrona - Szkolenia
[/vc_row]

Ludzie sukcesu ciągle się uczą i rozwijają, ludzie przeciętni uważają, że już wszystko wiedzą. – Harv Eker

Warsztaty i szkolenia

Wszystkie projekty prowadzimy w sposób coachingowy. Wierzymy w nieograniczony potencjał i możliwości uczestników.

W obecnych czasach tylko stałe podnoszenie kompetencji zapewnia bezpieczeństwo na rynku pracy oraz zadowolenie w życiu prywatnym.

Inwestując w szkolenia firma zapewnia sobie fachową kadrę dobrze wyszkolonych pracowników, zwiększa efektywność ich pracy i w konsekwencji swoje zyski.

Szkolenia

Sztuka wystąpień publicznych

Sztuka wystąpień publicznych

Budowanie pewności siebie na scenie, panowanie nad stresem, radzenie sobie z wewnętrznym krytykiem, budowanie kontaktu z publicznością, mowa ciała, komunikacja.

Sztuka autoprezentacji

Sztuka autoprezentacji

Zasady budowania pierwszego wrażenia, budowanie wizerunku, komunikacja, tworzenie marki osobistej, komunikacja, etykieta biznesowa.

Savoir vivre w biznesie

Savoir vivre w biznesie

Profesjonalna asystentka / recepcjonistka

Profesjonalna asystentka / recepcjonistka

Budowanie marki osobistej

Budowanie marki osobistej

Motywowanie siebie i innych

Motywowanie siebie i innych

Metody motywowania siebie i innych, odwołanie do wartości, strategie motywacyjne.

Zarządzanie sobą w czasie

Zarządzanie sobą w czasie

Określanie celów, planowanie, delegowanie, efektywność, techniki zarządzania sobą w czasie, metody prowadzenia efektywnych spotkań, zasady organizacji miejsca pracy, narzędzia i sposoby planowania i komunikacji.

Zarządzanie projektami

Feedback jako jedno z narzędzi skutecznej komunikacji

Jak poprzez feedback kształtować postawy i zachowania.

Sztuka wystąpień publicznych

Rozmowa rozwojowa z pracownikiem

Jak zmienić rozmowę oceniającą na rozmowę rozwojową, stawianie celów, branie i dawanie odpowiedzialności.

Asertywność - stawianie granic

Asertywność - stawianie granic

Asertywność w pracy i życiu prywatnym, jak wyrażać własne zdanie; gdzie jest moja granica; jakie mam prawa.

Komunikacja interpersonalna

Udzielanie feedbacku, style komunikacji, asertywność, aktywne słuchanie, mowa ciała w procesie komunikacji.

Sztuka wystąpień publicznych

Budowanie relacji w zespole

Metody i narzędzia budowania zespołu i  motywowania zespołu; badanie indywidualnych motywacji.

Budowanie pewności siebie

Odnajdywanie mocnych stron i obszarów do rozwoju, budowanie samoświadomości, metody pracy nad rozwijaniem poczucia własnej wartości.

Zarządzanie emocjami i stresem

Jak wyrażać emocje; empatia – zrozumienie emocji innych; techniki radzenia sobie ze stresem.

Sztuka wystąpień publicznych

Self- Coaching

Koło życia, badanie swoich wartości, praca nad przekonaniami, sposoby na motywowanie siebie, budowanie nawyków, zasady tworzenia celu, budowanie samoświadomości.

Style zachowań w praktyce

Renata Wrona - Szkolenia

Testy Typologie Zachowań

Koło życia, badanie swoich wartości, praca nad przekonaniami, sposoby na motywowanie siebie, budowanie nawyków, zasady tworzenia celu, budowanie samoświadomości.

Szczegółowy program szkolenia oraz czas jest ustalany indywidualnie i dopasowywany do potrzeb firmy lub organizacji i uczestników.

Podczas szkoleń i warsztatów nacisk kładziony jest na wiedzę i praktykę co pozwala na utrwalenie nowo poznanej wiedzy.

[/vc_column_text]
[/vc_column_inner][/vc_row_inner]
[/vc_column][/mk_page_section]

Szczegółowy program szkolenia oraz czas jest ustalany indywidualnie i dopasowywany do potrzeb firmy lub organizacji i uczestników.

Podczas szkoleń i warsztatów nacisk kładziony jest na wiedzę i praktykę co pozwala na utrwalenie nowo poznanej wiedzy.

Zapraszamy do kontaktu

Jeśli jesteś zainteresowany/a nawiązaniem współpracy zapraszamy do wypełnienia formularza.

Not readable? Change text. captcha txt