Trenerka biznesu i rozwoju osobistego, Coach ICF,
Wykładowczyni akademicka, Nauczycielka jogi i relaksacji, Autorka książek, Konsultantka badań DISC

Renata Wrona - Coach - Trener

Szkolenia

Wszystkie projekty prowadzimy w sposób coachingowy. Wierzymy w nieograniczony potencjał i możliwości uczestników.
W obecnych czasach tylko stałe podnoszenie kompetencji zapewnia bezpieczeństwo na rynku pracy oraz zadowolenie w życiu prywatnym.
Inwestując w szkolenia firma zapewnia sobie fachową kadrę dobrze wyszkolonych pracowników, zwiększa efektywność ich pracy i w konsekwencji swoje zyski.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Ludzie sukcesu ciągle się uczą i rozwijają, ludzie przeciętni uważają, że już wszystko wiedzą. – Harv Eker

Sztuka wystąpień publicznych

Budowanie pewności siebie na scenie, panowanie nad stresem, radzenie sobie z wewnętrznym krytykiem, budowanie kontaktu z publicznością, mowa ciała, komunikacja.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Sztuka autoprezentacji

Zasady budowania pierwszego wrażenia, budowanie wizerunku, komunikacja, tworzenie marki osobistej, komunikacja, etykieta biznesowa.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Savoir-vivre w biznesie

Savoir-vivre, czyli sztuka życia to sztuka, do której potrzebne są bon ton i ogłada, dobre wychowanie i dobre maniery, która wymaga znajomości i przestrzegania form towarzyskich, kodeksu towarzyskiego, protokołu, konwenansu, etykiety, do której potrzebna jest kultura osobista i kultura współżycia, która rodzi dobre obyczaje i dobre zachowania. Savoir-vivre to również „umiejętność opanowania niechęci i uprzedzeń, nie ujawnianie złego humoru oraz takie cechy, jak dyskrecja, umiejętność słuchania, punktualność, słowność, skromność i uprzejmość”.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Testy MaxieDISC – Style zachowań

Zrób sobie test MaxieDISC. Co określa i mierzy test kompetencji MaxieDISC?

  • Jaki jest Twój styl komunikacji?
  • Jakie są Twoje mocne strony i co Cię motywuje do osiągania jeszcze lepszych wyników?
  • Jak radzisz sobie w trudnych, kryzysowych sytuacjach?
  • Jak postrzegasz zmiany – jako szansę czy przeszkodę? Jak szybko dostosowujesz się do zmian?
  • Jaką postawę przyjmujesz wobec obowiązujących standardów i procedur?
  • Jak próbujesz wpłynąć na zachowania innych, czy przekonać ich do swoich racji?

Testy ExtendedDISC

Analiza Indywidualna – dostarcza respondentowi informacji o jego preferowanych sposobach zachowania, tak zwanych stylach zachowań, co pozwala mu lepiej rozumieć sposoby własnego działania i podejmować lepsze decyzje.

Analiza opisuje:
  • naturalny styl zachowania i styl komunikacji;
  • sposób podejmowania decyzji;
  • mocne strony;
  • motywatory i demotywatory respondenta;
  • wskazuje potencjalne obszary do pracy nad sobą.
Analiza Zespołu jest narzędziem, które łączy indywidualne wyniki członków zespołu w jeden raport, który opisuje dynamikę zespołu, wskazuje na jego mocne strony oraz potencjalne braki. Raport pokazuje także jak członkowie danego zespołu dopasowują swoje zachowania do obecnego środowiska pracy.
Analiza zespołu wykorzystujemy do:
  • budowania zespołu;
  • budowania zespołów projektowych;
  • rozwoju umiejętności przywódczych;
  • podejmowania decyzji strategicznych dotyczących zasobów ludzkich;
  • obniżenia fluktuacji pracowników;
  • rozwiązywanie konfliktów.
Feedback 360º to narzędzie internetowe pozwalające na ocenę kompetencji danego pracownika zarówno przez otoczenie (menedżerów, współpracowników, czy podwładnych), jak i przez niego samego. Pozwala zrealizować badanie w całości online, automatycznie i z zapewnieniem całkowitej poufności osobom oceniającym.

Model DISC Komunikacja interpersonalna w biznesie

Szkolenie  pozwala na zrozumienie zachowań swoich i otoczenia, tak aby komunikacja stała się łatwiejsza i przyjemniejsza.

  • Czy chcesz świadomie kształtować swoją ścieżkę kariery? 
  • Czy chcesz lepiej zrozumieć siebie, potrzeby współpracowników oraz przełożonego?
  • Czy chcesz zrozumieć potrzeby i zachowania Twoich klientów?
  • Czy chcesz zwiększyć swoją efektywność zawodową?
  • Czy chcesz bardziej świadomie dobierać słowa i argumenty w komunikacji
  • z określonymi kolorami i ich mieszankami?
  • Czy chcesz budować udane relacje zawodowe?
  • Czy chcesz wiedzieć jak wiedza na temat kolorów osobowości w czasach pracy zdalnej może wpłynąć na Twoją efektywność i spokój wewnętrzny?

Model DISC opiera się na koncepcji przeciwstawnych stylów zachowań Junga. Czterostrefowy model stylów zachowań Extended DISC® wykorzystuje dwie podstawowe osie przeciwieństw Percepcja – Intuicja oraz Myślenie – Uczucie. 

Kompleksowy system narzędzi, które znalazły zastosowanie nie tylko do badania potencjału pojedynczej osoby, lecz również zespołów i całych organizacji. Powstały system Extended DISC® pozwolił na dostarczenie informacji nt. zasobów ludzkich w prosty i klarowny sposób. Forma graficzna sprawiła, że informacja była czytelna na wszystkich poziomach struktury organizacyjnej.

Dodatkowo szkolenie może zostać wsparte indywidualnym i badaniami każdego uczestnika.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Personal Branding (budowanie marki osobistej)

Personal Branding, inaczej budowanie marki osobistej. Marka osobista to Twój spójny wizerunek, który pokaże Cię na zewnątrz we właściwym świetle. Możesz go skutecznie kształtować. Przy budowaniu marki osobistej jest w pierwszej kolejności poznanie siebie, swoich indywidualnych cech i prawdy na swój temat. Poznanie zasad dotyczących kreowania swojej silnej marki jest ciekawa przygodą do wnętrza siebie połączonej z przyswojeniem zasad rządzących światem biznesu. Budowanie swojej marki osobistej w biznesie wymaga opracowania przemyślanej strategii i nasz ekspert przeprowadzi uczestników szkolenia przez ten proces.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Zarządzanie stresem

Jak radzić sobie ze stresem? Problem stresu dotyczy każdego człowieka. Na szkoleniu dowiesz się, jak możesz pomóc sobie w zarządzaniu stresem w pracy oraz w życiu prywatnym.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Asertywność jako kompetencja biznesowa

Jak być asertywnym w pracy i w życiu prywatnym? Jak być pewnym siebie i jak bronić się przed manipulacjami ze strony otoczenia? – Asertywności, tak jak jazdy na rowerze, można się nauczyć.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Marka Kobiety w biznesie

Kobiety mają kompetencje do tego, aby zmieniać zimny świat biznesu i tworzyć nową jakość, która obejmuje uważność, troskliwość, intuicję i wyczucie estetyki. Choć dysponują wszystkimi składnikami sukcesu – zdolnością do ciężkiej pracy, koncentracją na celach, umiejętnością współpracowania i budowanie zespołu, dbałością o relacje – wciąż brakuje im podstawowych cech: samoakceptacji, pewności siebie, znajomości zasad savoir vivre’u w biznesie, umiejętności autoprezentacji i troski o konsekwentne budowanie swojej marki. Kilka błędów może zniszczyć karierę, a kilka trafionych zmian potrafi wywindować osobę o kilka szczebli wyżej.

Jestem przekonana, że Ty również masz wiele wspaniałych cech. Jeśli zdecydujesz się odpowiednio je rozwinąć i wykorzystać, jeśli zdecydujesz się połączyć je z pasją i samorozwojem, jeśli podkreślisz to indywidualnym wizerunkiem, uwzględniającym standardy międzynarodowej etykiety w biznesie – możesz stać się niezwykłą liderką. Budowanie swojej marki osobistej w biznesie wymaga opracowania przemyślanej strategii i nasz ekspert przeprowadzi uczestników szkolenia przez ten proces.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Wizerunek w biznesie

Mówi się, że jak Cię widzą, tak Cię piszą – w stwierdzeniu tym jest sporo racji. Zadbaj więc o to, jak postrzegają Cię inni, a zbudujesz podwaliny sukcesu w każdej dziedzinie swojego życia.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Work – Life Balance

Jak zarządzać swoją życiową energią? Jak utrzymać harmonię dnia codziennego i żyć w zgodzie z samym sobą?  W osiąganiu tego stanu, na co dzień, pomaga nam właśnie idea  work – life balance. Podczas szkolenia dowiesz się dlaczego ten temat zyskuje na popularności i dlaczego jest tak ważne to, by się nim zająć. Dowiesz się czym jest równowaga pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym oraz jak ją zachować.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Zarządzanie czasem

Umiejętność planowania i zarządzania własnym czasem pracy ma znaczący wpływ na skuteczność. Czas „nie jest z gumy”, a sposób, w jaki z nim pracujemy, odzwierciedla się w naszym samopoczuciu, satysfakcji z pracy i efektywności. Szkolenie skierowane jest do osób w dużym stopniu samodzielnie organizujących własną pracę, odczuwających potrzebę zmian w związku z życiem w niedoczasie.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Motywacja i Automotywacja

Wyznaczasz sobie życiowe cele. Masz zapał i wyobrażenie na temat efektu końcowego. Jesteś zdeterminowany i gotowy do walki o lepsze jutro i szczęśliwe życie. Mijają dni, tygodnie i miesiące. Mimo, że nadal masz na swoim horyzoncie wizję spełnienia marzeń, to jednak… zaczyna brakować motywacji? Tak samo funkcjonują  Twoi pracownicy? Motywacja to wielka sztuka a Automotywacja to mistrzostwo, które możesz poznać na tym szkoleniu.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Komunikacja w biznesie

Komunikacja interpersonalna to zjawisko, które towarzyszy nam od początku życia, a jednak wciąż przysparza nam wiele problemów. Sztuka komunikacji, jak każda inna sztuka, wymaga „talentu”, czyli naturalnych predyspozycji, ale również regularnej pracy. To umiejętność komunikacji zapewnia skuteczność życiowych dążeń, dlatego warto ją rozwijać, usprawniając porozumiewanie się z innymi.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Komunikacja i współpraca w zespole

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników firm, które chcą świadomie rozwijać umiejętności komunikacyjne i usprawniać pracę zespołową.

Zapraszamy przede wszystkim pracowników obsługi klienta (wewnętrznego i zewnętrznego) oraz osoby pracujące w zespołach zadaniowych, w których wzajemna komunikacja i sposób kształtowania wzajemnych relacji, mają wpływ na przebieg i poziom realizacji wyznaczonych celów.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Zarządzanie zespołem

Według wielu badań atmosfera w pracy jest elementem decydującym o zaangażowaniu pracowników podczas wykonywanych obowiązków. To właśnie szef w dużej mierze jest odpowiedzialny za atmosferę w pracy. Zarówno autorytaryzm jak i zbytnia uległość nie sprawdzają się w byciu szefem. W zarządzaniu zespołem istotne jest aby wypracować sobie pozycję lidera, który będzie łączął różnorodne cechy ułatwiające pracę w dobrej, motywującej atmosferze.

 

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Zarządzanie emocjami – inteligencja emocjonalna

Emocje są zasobami, które możesz świadomie używać tak, by wspierały Cię w realizacji celów. Jeżeli czujesz, że często tłumisz coś w sobie, zżera Cię stres, nieśmiałość, lub wybuchasz złością, mamy dla Ciebie dobre wiadomości – możesz nauczyć się jak zrozumieć swoje emocje, jak sobie z nimi radzić i jak zmieniać swoje emocje, np. złość, smutek – na spokój i  zadowolenie, a zamiast irytacji, złości i stresu będziesz odczuwać satysfakcję, pogodę ducha i radość. Pomogę Ci to osiągnąć dzięki nowej wiedzy, umiejętnościom oraz praktycznym technikom.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Profesjonalna asystentka / sekretarka

Asystentki pracują  w różnych firmach i działach, mają  w nich różny status, a ich praca polega na rozwiązywaniu wielu zagadnień, które mogą  być  różnie oceniane. W zależności od branży, od departamentu i indywidualnych ustaleń z przełożonym, zadania asystentki i sekretarki będą się od siebie różniły. Jednak podstawowe zasady savoir-vivre w biznesie,  dress code, komunikacji interpersonalnej, obsługi klienta oraz organizacji pracy nie ulegają zmianom. O tym wszystkim dowiesz się podczas szkolenia Profesjonalna asystentka/ sekretarka.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Analiza kolorystyczna

Czy zastanawiałaś się kiedyś jaki jest Twój typ urody? 

Czy wiesz jakich kolorów powinnaś unikać, a które użyte w makijażu i garderobie podkreślą Twoje piękno?

Analiza kolorystyczna to jedna z podstawowych inwestycji w samą siebie. Dzięki zdobytej wiedzy, będziesz łatwo i bez problemów poruszać się w świecie barw, dopasowywać je do siebie i łączyć w ciekawe zestawienia. Dzięki temu każdego dnia będziesz wyglądać najlepiej jak to możliwe.

Pomogę Ci rozpoznać kolory, w których zawsze będziesz wyglądać świetnie! Te, które podkreślą Twoją urodę, kolor oczu, a Twoja cera będzie wyglądać świeżo, promiennie i młodo. 

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

Kolory osobowości

Uczestnik szkolenia pozna swój typ osobowości,  przećwiczy techniki doboru słów odpowiednio pod preferencje odbiorcy komunikatu, zrozumie jak dopasować mowę ciała i ton głosu do przekazywanych treści, a także otrzyma wiele cennych wskazówek by komunikacja stała się fundamentem sukcesu.

Na szkoleniu Kolory osobowości dowiedz się jak rozpoznawać określone kolory i sam zdefiniuj siebie oraz swoje otoczenie.

Zapraszam do zapytania o indywidualną wycenę szkolenia dla Państwa Firmy.

0