Trenerka biznesu i rozwoju osobistego, Coach ICF,
Wykładowczyni akademicka, Nauczycielka Mindfulness, Nauczycielka jogi i relaksacji, Autorka książek, Konsultantka badań DISC

Renata Wrona - Coach - Trener

Mindfulness & Yoga

Jestem nauczycielką Mindfulness MBLC (Uważności) certyfikowaną przez Mindfulness Association oraz Nauczycielką Relaksacji i Jogi Akademickiej dyplomowaną przez Akademię Wychowania Fizycznego. Joga i Mindfulness pozwoliły mi nabrać większego szacunku do siebie i innych istot, nauczyły mnie żyć pełniej i piękniej, cieszyć się każdą chwila dni, lepiej radzić sobie z problemami i zwiększyć swoją odporność na stres.

Uważność jest definiowana jako zwrócenie uwagi na chwilę obecną poprzez doświadczenie danego momentu w sposób nieosądzający i akceptujący. Na początku zauważamy, że nasza uwaga jest jak motyl zmieniający miejsce, od jednej myśli do drugiej, następnie uczymy się sztuki uważności w życiu codziennym. Wierzę, że mindfulness może każdemu pomóc lepiej przechodzić przez trudności, radzić sobie ze stresem i pozwalać na pełne, szczęśliwe życie. Dlatego z przyjemnością uczę innych tej świeckiej formy medytacji.

Zapraszam Cię na organizowane przeze mnie kursy grupowe stacjonarne i online oraz na indywidualne formy praktyki.

Ludzie sukcesu ciągle się uczą i rozwijają, ludzie przeciętni uważają, że już wszystko wiedzą. – Harv Eker

Korzyści z praktykowania uważności

Bycie uważnym pomaga w radzeniu sobie z przeciwnościami losu i wywołanym przez nie stresem. Praktykowanie uważności poprawia samopoczucie, tym samym wpływa zbawiennie na zdrowie psychiczne. Skupianie się na dających energię doznaniach zmysłowych, eliminuje niepokój i napięcie.
Otwarta akceptacja rzeczywistości pomaga w pogodzeniu się z tym, że życie nie zawsze jest takie o jakim marzymy. Uważność uczy dystansu do niedogodności życiowych. Sprawia, że nie zamartwiamy się nimi i nie przejmujemy. Żyjemy radośniej, pełniej i bardziej świadomie korzystamy z dobrych chwil, których nie brak w codzienności. Podczas kursu uczymy się je zauważać i celebrować.

Praktyka uważności wpływa również pozytywnie na nasze relacje z ludźmi i światem. Pogodzeni z tym co niesie rzeczywistość, nieoceniający tego co nam się przydarza, stajemy się bardziej wyrozumiali dla ludzi i świata. Zamiast pretensjami za zło, które nas spotyka, żyjemy wdzięcznością za doznane dobro.

Trening uważności

Trening uważności polega na nauce skupiania się na tym, co dzieje się w ciele w danej chwili. Odłączamy się od przeszłości, nie myślimy o przyszłości. Cali jesteśmy tu i teraz, skupieni na tym co właśnie odczuwamy. Podczas treningu uważności wyrabiamy świadomość ciała. Uczymy się świadomie oddychać. Następnie uczymy się świadomej pracy z ciałem.

Uważność praktykuje się według pięciu zasad:

  1. Uświadamiasz sobie, że oddychasz i skupiasz się na tej czynności;
  2. Twoja uwaga uczy się  skupienia na jednej rzeczy;
  3. Uczysz się jak nie poddawać się rutynie, a więc wyłączać autopilota i robić coś innego lub inaczej;
  4. Zauważasz własne myśli i emocji;
  5. Potrafisz po prostu być! Jesteś Tu i Teraz.

Ćwicząc uważność pracujesz całym ciałem, myślami i emocjami. Praktykując uważność jesteś otwarty na chwilę obecną,  zrezygnujesz z oceniającego stosunku do rzeczywistości.

8-tygodniowy kurs uważności MBLC Mindfulness Based Living Course

Chcesz zadbać o siebie, nauczyć się oswajać trudne emocje, radzić sobie z myślami powodującymi stres, rozwijać odporność psychiczną i żyć bardziej świadomie?
Serdecznie zapraszam Cię na trening Mindfulness: 8-tygodniowy Kurs Życia opartego na Uważności MBLC.

W jakim celu? Aby:

  • opanować natłok myśli
  • lepiej radzić sobie ze stresem dnia codziennego
  • żyć bardziej świadomie i uważnie
  • poczuć wewnętrzny spokój, zatrzymać gonitwy myśli
  • zatrzymać się i zacząć żyć Tu i Teraz
  • otulić siebie i bliskie osoby czułością i życzliwością
  • opanować lęk
  • dostrzec radość i piękno życia

Zapraszam Cię do:

  • Zatrzymania się
  • Nauki świadomego i nieoceniającego bycia ze sobą i z innymi
  • Poszerzenia świadomości
  • Zbudowania przestrzeni Spokoju, która przynosi ulgę i buduje przestrzeń do lepszego
    rozumienia
  • Bliskości ze sobą w pełni, z tym co czujemy, myślimy
  • Spotkania się ze sobą w łagodności w pogłębionej samoświadomości
  • Spotykania się z innymi ludźmi o podobnej wrażliwości w bezpiecznej, empatycznej
    atmosferze, z szacunkiem i życzliwością

Jakie korzyści daje udziału w kursie mindfulness i regularnego praktykowania?

  • obniżenie poziomu lęku i niepokoju
  • obniżenie poziomu hormonu stresu we krwi
  • obniżenie ciśnienia krwi
  • zmniejszenie odczuwania bólu fizycznego
  • podwyższenie odporności psychicznej i fizycznej
  • zwiększenie poziomu koncentracji i usprawnienie procesu zapamiętywania i uczenia
    się
  • rozwój inteligencji emocjonalnej
  • wzrost samoświadomości i wewnętrznej sterowności,
  • poszerzenie wewnętrznej przestrzenności i zwiększenie poziomu odczuwania empatii
    i współczucia do siebie i innych

Certyfikowany 8-tygodniowy treningu medytacji: Kursu Życia Opartego na Uważności –
MBLC (Mindfulness Based Living Course) przeznaczony jest dla osób początkujących oraz
tych, które chcą pogłębić praktykę uważności. Nie jest wymagane wcześniejsze
doświadczenie medytacyjne.

Kurs MBLC to cykl 8 spotkań realizowanych w trybie cotygodniowym, po którym są
udostępniane nagrania praktyk do samodzielnej praktyki oraz całodzienna wspólna praktyka
w Dniu Uważności. Taki konstrukt kursu daje możliwość samodzielnego praktykowania
pomiędzy spotkaniami, co jest ważnym elementem rozwoju uważności.

Struktura kursu:
Tydzień 1 – Co to jest Mindfulness i po co praktykować? Zacznij tam, gdzie jesteś
Tydzień 2 – Ciało jako miejsce bycia obecnym
Tydzień 3 – Wprowadzenie podpory uważności
Tydzień 4 – Praca z rozkojarzeniem
Tydzień 5 – Badanie strumienia myśli
Tydzień 6 – Postawa obserwatora
Tydzień 7 – Samoakceptacja
Tydzień 8 – Życie w oparciu o Mindfulness,
oraz Dzień Uważności w weekend trakcie kursu (6h)

Trening uważności nie jest ani formą psychoterapii, ani treningiem relaksacyjnym, chociaż
może po części spełniać obie te funkcje.

Udział w kursie zawiera:

  • konsultację telefoniczną przed kursem, jeśli masz jakieś pytania.
  • 8 spotkań grupowych trwających ok. 2 h
  • Dzień Uważności – spotkanie 6h w trakcie kursu (w sobotę)
  • nagrania medytacji do praktyki własnej po każdej kolejnej sesji
  • podręcznik do kursu medytacji MBLC
  • certyfikat ukończenia kursu Uważności MBLC, jeśli będziesz na co najmniej 6 z 8
    spotkań oraz mały symboliczny upominek

Kiedy?

  • Kurs potrwa od 24 października do 14 grudnia 2022 r.
  • Spotykamy się w PONIEDZIAŁKI o godz. 17.30-19.30. (8 x 2h)
  • Dodatkowo zapraszam na Dzień Uważności w sobotę 10 GRUDNIA od 09:00 – 15:00

Gdzie?
Warszawa; ul. Genewska 25 (biuro Tu Lubię) Saska Kępa
Ze względu na procesowy charakter i komfort uczestników, pracuję w kameralnej
kilkuosobowej grupie.

Zapisy:

  • Jeśli jesteś zdecydowana/ zdecydowany wejdź na stronę: www.renatawrona.pl w
    zakładkę „sklep” i opłać kurs(w opisie podaj swoje Imię, e-mail i tel.) lub napisz do
    mnie na e-mail: renata@renatawrona.pl
  • Aby odbyć rozmowę wstępną i zadać dodatkowe pytania umów się ze mną na tel.
    pisząc na: renata@renatawrona.pl

Cena kursu:
* przy wpłacie do 10.10 1100 zł

* przy wpłacie od 11.10 1200 zł

Jeśli czujesz potrzebę udziału, jednak cena jest przeszkodą – proszę o kontakt e-mail –
wypracujemy dobre dla obu stron rozwiązanie: ustalimy dogodne warunki ratalne (np.2- 3
raty).

O mnie:
Renata Wrona – właścicielka firmy szkoleniowej, dyplomowana trenerka rozwoju osobistego,
certyfikowana coach ICF, wykładowczyni akademicka, certyfikowana nauczycielka
Mindfulness (Mindfulness Association Poland) i dyplomowana nauczycielka relaksacji i jogi
akademickiej (AWF)

Pracuję z pasją, wrażliwością i miłością. Bliskie jest mi dobro Ziemi, Ludzi i Zwierząt.
Będzie mi miło, jeśli nasze drogi się spotkają. Do zobaczenia na praktyce Uważności, która
przynosi wszystkim tyle dobra
***

Jeśli cokolwiek dla Ciebie niejasne i masz pytania lub wątpliwości, skontaktuj się ze mną.
#mindfulness #kursmindfulness #mblc #uważność #medytacja #medytacjamindfulness
#renatawrona #równowaga #odpornośćpsychiczna #bezstresu #TuiTeraz

0