
Z cyklu kolory biznesu – Szary
Kolor jest silnym elementem ogólnej wymowy naszego stroju, warto więc poznać jego psychologiczne znaczenie w kontekście zawodowym. Biznes uwielbia wizualne skojarzenia.
Szary kolor to kolor neutralny. Często stosowany jest w biznesowym dress codzie. Kolor szary budzi szacunek, podkreśla niezawodność i profesjonalizm, jeśli więc chcesz podkreślić swój profesjonalizm, wybierz stonowany, tradycyjny kolor, na przykład ciemny lub jasny szary czy grafit. Ten kolor sprawdza się podczas negocjacji biznesowych i rozwiązywania sporów. W ciemnych odcieniach doskonale sprawdza się jako kolor kostiumów i garniturów w jaśniejszych, jako kolor sukienek i koszul.
Jednak aby w szarości nie wyglądać zbyt surowo, warto połączyć go z intensywnymi kolorami, takimi jak fuksja, czerwień lub błękit.
Gdy znamy zasady doboru kolorów, zawsze zachowamy styl i klasę oraz podkreślimy nie tylko swój profesjonalizm, lecz także urodę i kobiecy wdzięk.
Więcej informacji znajdziesz w mojej książce “Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek”
Pozdrawiam
Renata Wrona