Sposób odżywiania a wizerunek

Home / Branding / Sposób odżywiania a wizerunek

Sposób odżywiania a wizerunek

To, co jesz, w największym stopniu wpływa na twój wygląd, poziom sił i stan twojego mózgu. Na stan zdrowia i pomyślność. Związek między zdrowym jedzeniem a wizerunkiem jest nierozerwalny.

Szybkie, śmieciowe jedzenie, słodycze, napoje gazowane i produkty mocno przetworzone są jedynie zapychaczami żołądka i nie mają nic wspólnego z odżywianiem. Skrajne odchudzanie się i restrykcyjne diety również nie służą ani twojemu organizmowi, ani twojemu mózgowi. Nadmierne ilości cukru powodują, że stajesz się ospała, walczysz z nawracającymi infekcjami i czujesz się przemęczona. Cukrzyca jest uznawana za drugą – po nowotworze – śmiertelną chorobę. Nadmiar spożywanego mięsa i tłuszczy doprowadza do miażdżycy, czyli otyłości oraz pogorszenia koncentracji i pamięci.

Nie chcę namawiać cię do przejścia na dietę (a na pewno nie na dietę cud, która pozbawia organizm niezbędnych składników). Chcę cię namówić do przyjęcia zdrowego stylu życia, który polega na zdrowym – i smacznym – odżywianiu. Wystarczy wprowadzić kilka zmian, które natychmiast zaczną przynosić rezultaty – spowodują, że będziesz wyglądała lepiej, lepiej się czuła się i funkcjonowała, a twój mózg zacznie sprawniej działać.

Zdrowe odżywianie sprawi, że również twój wizerunek będzie komunikował: „To jest profesjonalistka, która potrafi zadbać o sobie i o swój biznes”.

Właściwe odżywianie:

  • podnosi sprawność twojego umysłu;
  • polepsza nastrój;
  • uodparnia na stres;
  • dostarcza energii i siły do działania;
  • zapewnia promienną cerę, mocniejsze włosy, paznokcie i błyszczące oczy;
  • sprawia, że cało jest sprężyste, szczupłe i ładniej pachnie;
  • uodparnia na wirusy;
  • spowalnia procesy starzenia.

Podstawą zdrowej diety są warzywa. Zdrowe odżywianie polega na regularnym zaopatrywaniu organizmu w świeże witaminy, minerały oraz odpowiednią dawkę wody. Warzywa są najlepszym źródłem błonnika pokarmowego i fito związków, dlatego powinny znaleźć się w każdym naszym posiłku. Żadne suplementy diety ich nie zastąpią.

Kanapki to relikt przeszłości. Zamień je na sałatki warzywne i owocowe. Postaw na dietę uwzględniającą żywność roślinną: warzywa, owoce, ziarna i orzechy.

Jedząc warzywa:

  • zredukujesz ryzyko wystąpienia niektórych nowotworów;
  • zmniejszysz ryzyko wystąpienia cukrzycy;
  • obniżysz ciśnienie krwi i poziom cholesterolu;
  • zmniejszysz ryzyko wystąpienia miażdżycy i zawału serca.

Przeszłam na dietę wegetariańską nie tylko ze względu na troskę o własne zdrowie, lecz także dlatego, że nie chcę, aby zwierzęta cierpiały tylko po to, abym mogła zaspokoić głód.

Fragment książki “Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek”

Renata Wrona

Cieszę się, że przeczytałaś mój artykuł. Jeśli, to co przeczytałaś jest dla Ciebie wartościowe, to:

  • Proszę, zostaw swój komentarz. Bez Twojego komentarza nie czuję Twojej obecności. Napisz  więc swoje odczucia po przeczytaniu.
  • Podaj dalej. Jestem przekonana, że jeśli to co piszę jest dla Ciebie ciekawe i pomocne, to również może być pomocne dla kogoś z Twojego otoczenia.Dlatego podziel się linkiem do artykułu ze znajomymi.
  • Podejrzyj mnie na: https://www.facebook.com/RenataWrona.Trener.Coach/

i na https://www.instagram.com/renata.wrona.coach/

Tam oprócz informacji o nowych wpisach na blogu, zobaczysz też kulisy mojej pracy. Zapraszam.

Renata Wrona

Zapraszamy do kontaktu

Jeśli jesteś zainteresowany/a nawiązaniem współpracy zapraszamy do wypełnienia formularza.

Not readable? Change text. captcha txt
Marka, Marka osobista, Personal branding