MaxieDISC

MaxieDISC

Uczenie człowieka jak może wzrastać jako indywidualność jest prawdopodobnie najlepszą usługą, którą jeden człowiek może zrobić dla drugiego. – Benjamin Jowett

MaxieDISC, konsultant, Renata Wrona

Oferuję doradztwo dla firm oraz osób indywidualnych w zakresie budowania marki oraz analizy typologii pracowników na bazie  testów MaxieDISC.

Testy MaxieDISC to testy zachowań w biznesie. W skład systemu MaxieDISC wchodzi diagnoza ludzkich zachowań, zespołów, czy kultury organizacji, uwzględniająca między innymi takie czynniki, jak inteligencja emocjonalna, czy neurotyzm.

MaxieDISC to nowocześnie zaprojektowany system, służący osiąganiu lepszych efektów w biznesie i relacjach z ludźmi.

MaxieDISC to system:

  • poprawy efektywności oparty o ludzkie zachowania,
  • wygodny i prosty w używaniu i wdrażaniu,
  • oparty o najnowszą wiedzę z dziedziny psychologii oraz ponad 25-letnie doświadczenia biznesowe,
  • oparty o mierzalne wskaźniki i cele do osiągnięcia.W skład systemu MaxieDISC wchodzi diagnoza ludzkich zachowań i zespołów, uwzględniająca między innymi takie czynniki, jak inteligencja emocjonalna czy neurotyzm. Kolejnym elementem jest zestaw profesjonalnie przygotowanych i przetestowanych programów rozwojowych połączonych ze wsparciem ludzi i organizacji.Dzięki MaxieDISC lepiej znasz siebie, masz większą satysfakcję z relacji z innymi  i zarabiasz więcej.

Co określa i mierzy test kompetencji MaxieDISC?

  • Jaki jest Twój styl komunikacji?
  • Jakie są Twoje mocne strony i co Cię motywuje do osiągania jeszcze lepszych wyników?
  • Jak radzisz sobie w trudnych, kryzysowych sytuacjach?
  • Jak postrzegasz zmiany – jako szansę czy przeszkodę? Jak szybko dostosowujesz się do zmian?
  • Jaką postawę przyjmujesz wobec obowiązujących standardów i procedur?
  • Jak próbujesz wpłynąć na zachowania innych, czy przekonać ich do swoich racji?

Skorzystaj z MaxieDISC jeśli chcesz:

  • Zatrudnić za pierwszym razem właściwą osobę na konkretne stanowisko lub zatrzymać najlepszych pracowników.
  • Poprawić komunikację wewnątrz firmy.
  • Rozwiązać konflikt w zespole.
  • Podnieść efektywność zespołu sprzedażowego i obsługi klienta
  • Szybko i skutecznie wdrożyć zmiany w zespole/firmie
  • Rozwijać umiejętności przywódcze.

Masz pytania bądź chcesz nawiązać współpracę?

Zapraszamy do kontaktu

Jeśli jesteś zainteresowany/a nawiązaniem współpracy zapraszamy do wypełnienia formularza.

Not readable? Change text. captcha txt