Książki

Marka kobiety w biznesie - Etykieta i wizerunek - Renata Wrona

Marka kobiety w biznesie

Etykieta i wizerunek

Marka kobiety w biznesie to nowa książka Renaty Wrony, która jest przewodnikiem po etykiecie i wizerunku kobiety w biznesie.

Pomaga sprawnie przejść przez biznesowe savoir vivre bez popełniania faux pas. Podpowiada jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji, jak podkreślić swój profesjonalizm nie pozbywając się przy tym kobiecości.

Ta książka pomoże ci zbudować markę osobistą, która będzie:

  • prawdziwa, naturalna, spójną i przekonująca;
  • kreowała wizerunek osoby profesjonalnej  godnej zaufania;
  • wzmacniała poczucie Twojej wartości;
  • silna, trwała i wyróżniająca Twoją wyjątkowość.

Recenzje książki

  • W kobiecej torebce podobno zmieści się wszystko. Od dzisiaj książka Renaty powinna być jej dopełnieniem, ponieważ stanowi niezbędnik każdej kobiety, która poważnie myśli o swojej karierze. Masa praktycznych wskazówek do natychmiastowego wdrożenia: jak się zachowywać w trudnych sytuacjach, co i kiedy nosić, jakiego słownictwa używać, jak pracować nad sobą, a wszystko w odniesieniu do silnych wartości i pytań skłaniających do refleksji. Od teraz nie będziesz już sama w biznesowej dziczy.

    Jan Paweł Tomaszewski mówca profesjonalny, trener wystąpień, przedsiębiorca
  • W świecie przeładowanym informacjami i pośpiechem bywa, że pomijamy podstawowe zasady savoir vivre’u oraz etykiety, ponieważ wydaje się nam, że tak będzie szybciej, łatwiej lub bardziej efektywnie. Czasami przyczyna jest prozaiczna: nie znamy podstawowych zasad zachowania się i kreowania wizerunku. Książka Renaty dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej kobiecie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie.

    Agata Limanówka strateg, psycholog i praktyk biznesu, trener rozwoju osobistego, mentor, coach, autor
0