Książki

MARKA KOBIETY W BIZNESIE. Etykieta i wizerunek

MARKA KOBIETY W BIZNESIE

Etykieta i wizerunek

Marka kobiety w biznesie to nowa książka Renaty Wrony, która jest przewodnikiem po etykiecie i wizerunku kobiety w biznesie.

Pomaga sprawnie przejść przez biznesowe savoir vivre bez popełniania faux pas. Podpowiada jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji, jak podkreślić swój profesjonalizm nie pozbywając się przy tym kobiecości.

Ta książka pomoże ci zbudować markę osobistą, która będzie:

  • prawdziwa, naturalna, spójną i przekonująca;
  • kreowała wizerunek osoby profesjonalnej  godnej zaufania;
  • wzmacniała poczucie Twojej wartości;
  • silna, trwała i wyróżniająca Twoją wyjątkowość.

Recenzje książki:

W kobiecej torebce podobno zmieści się wszystko. Od dzisiaj książka Renaty powinna być jej dopełnieniem, ponieważ stanowi niezbędnik każdej kobiety, która poważnie myśli o swojej karierze. Masa praktycznych wskazówek do natychmiastowego wdrożenia: jak się zachowywać w trudnych sytuacjach, co i kiedy nosić, jakiego słownictwa używać, jak pracować nad sobą, a wszystko w odniesieniu do silnych wartości i pytań skłaniających do refleksji. Od teraz nie będziesz już sama w biznesowej dziczy.

Jan Paweł Tomaszewski

mówca profesjonalny, trener wystąpień, przedsiębiorca

 

W świecie przeładowanym informacjami i pośpiechem bywa, że pomijamy podstawowe zasady savoir vivre’u oraz etykiety, ponieważ wydaje się nam, że tak będzie szybciej, łatwiej lub bardziej efektywnie. Czasami przyczyna jest prozaiczna: nie znamy podstawowych zasad zachowania się i kreowania wizerunku. Książka Renaty dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej kobiecie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie.

Agata Limanówka

strateg, psycholog i praktyk biznesu, trener rozwoju osobistego, mentor, coach, autor

 

W dążeniu do zdobywania coraz większej wiedzy i stawania się specjalistkami w określonych niszach często zapominamy o znaczeniu etykiety i wizerunku. Renata zwraca uwagę na te czynniki, tak istotne w budowaniu marki eksperckiej. To mistrzyni zadawania trafnych pytań, które nie tylko pozwalają przyjrzeć się sobie i sposobowi, w jaki jesteśmy postrzegane w biznesie, lecz także ukierunkowują na realizację własnych pasji i celów.

Elżbieta Sokołowska

Zapraszamy do kontaktu

Jeśli jesteś zainteresowany/a nawiązaniem współpracy zapraszamy do wypełnienia formularza.

Not readable? Change text. captcha txt