Kobieta w biznesie

Home / Biznes / Kobieta w biznesie

Kobieta w biznesie

Kobiety mają kompetencje do tego, aby zmieniać zimny świat biznesu i tworzyć nową jakość, która obejmuje uważność, troskliwość, intuicję i wyczucie estetyki.

Kobiety są silne, pracowite. To doskonałe organizatorki – otwarte na różnorodność, lepiej niż mężczyźni radzą sobie ze złożonością zadań i zróżnicowanymi perspektywami patrzenia, uważniej słuchają i częściej dają szansę wypowiedzieć się osobom mającym odmienne zdanie, stwarzając tym samym możliwość rozwiązania problemów i sprostania wyzwaniom.

Choć dysponują wszystkimi składnikami sukcesu – zdolnością do ciężkiej pracy, koncentracją na celach, umiejętnością współpracowania i budowanie zespołu, dbałością o relacje –często do pełnego sukcesu brakuje im takich cech jak: samoakceptacji, pewności siebie, asertywności, umiejętności autoprezentacji i troski o konsekwentne budowanie swojej marki oraz znajomości zasad savoir vivre’u w biznesie.

Czasem jeden błąd może zniszczyć naszą karierę, a kilka trafionych zmian potrafi wywindować osobę o kilka szczebli wyżej.

Jestem przekonana, że Ty również masz wiele wspaniałych cech. Jeśli zdecydujesz się odpowiednio je rozwinąć i wykorzystać, jeśli zdecydujesz się połączyć je z pasją i samorozwojem, jeśli podkreślisz to indywidualnym wizerunkiem, uwzględniającym standardy międzynarodowej etykiety w biznesie – możesz stać się niezwykłą liderką.

Zbuduj niepowtarzalną markę osobistą kobiety biznesu. Nie naśladuj nikogo, nie ulegaj kampaniom reklamowym ani opiniom i kaprysom innych. Miej jasno sprecyzowane cele w odniesieniu do zawodowej i życiowej drogi, tak abyś budziła się rano i wiedziała, po co jesteś, z kim chcesz spędzić dzień i co chcesz robić. Abyś była pewna tego, jak chcesz żyć, wyglądać i postępować. Abyś była dumna z siebie. Abyś była niepowtarzalną – bo najlepszą – wersją siebie.

Zarządzanie marką osobistą to proces, wymagający konsekwencji. Podstawowe etapy procesu: Sformułowanie swoich marzeń i ujęcie ich w konkretnej wizji. Określenie swojej misji i swoich wartości. Ustalenie celów. Określenie niezbędnych kompetencji i zasobów potrzebnych do realizacji celów. Opracowanie planu działania. Ustalenie sposobów komunikacji. Monitorowanie postępów i ocena rezultatów swoich działań.

Do swoich wrodzonych cech i zasobów dodaj dawkę niezbędnej wiedzy, pasję, dbałość o wizerunek i zacznij budować markę kobiety w biznesie – z pełnym zaangażowaniem płynącym z twojego serca. Wszystko po to, abyś stworzyła prawdziwą markę osobistą; nie sztuczny wizerunek, który manipuluje świadomością innych i sprawia, że udajesz kogoś, kim nie jesteś.

Powodzenia

Renata Wrona

Zapraszamy do kontaktu

Jeśli jesteś zainteresowany/a nawiązaniem współpracy zapraszamy do wypełnienia formularza.

Not readable? Change text. captcha txt