Uważność wpływa na wszystkie dziedziny życia w tym na naszą pracę.
Dzięki praktyce mindfulness lepiej radzimy sobie w pracy, ponieważ:
– pomaga w skupieniu, skupiamy się na tym, co jest naprawdę ważne, a to przekłada się na
efekty pracy,
– lepiej radzimy sobie z emocjami i napięciem,
– łatwiej skupiamy się na rozmowie, kiedy z kimś rozmawiamy, dzięki temu poprawia się
nasza komunikacja, także ta sprzedażowa,
– nie rozprasza nas to co dzieje się wokół,
– nie rozpraszają nas wymyślone negatywne wizje i urojone lęki,
– uważność pomaga lepiej zarządzać własną energią oraz czasem,
– lepiej radzimy sobie ze stresem dnia codziennego,
– pojawia się większe zaufanie do siebie i poczucie stabilności,
– oduczamy się miltitaskingu, który na dłuższą metę nie jest zdrowy i zabija dokładność pracy,
– wspólna praktyka zespołu pracujących ze sobą ludzi może ich łączyć, sprzyjać dobrej
atmosferze i łagodzić konflikty,
– praktyka uważności może też obniżać poziom kortyzolu we krwi i przez to wspierać nasze
zdrowie emocjonalne, psychiczne i fizyczne.
Coraz częściej pracodawcy decydują się na wdrożenie mindfulness do miejsca pracy.
Często zaczynam współprace w firmą od szkolenia z zarządzania stresem lub work-life balance, a następnie wprowadzam praktykę mindfulness.
Jeśli zainteresowało Cię któreś szkolenie lub kurs Mindfulness (stacjonarnie lub online), napisz do mnie, chętnie przedstawię Ci ofertę dla biznesu lub indywidualną.
Zapraszam 🙂
Renata Wrona