Emocje w pracy

Home / Kobieta w biznesie / Emocje w pracy

Emocje w pracy

Jesteśmy ambitni, empatyczni, kreatywni i to są cechy chętnie wykorzystywane przez firmy. Tak, powinniśmy okazywać emocje, ale nie pozwolić, aby emocje górowały nad rozumem. Rozmawiamy z Renatą Wroną: trenerką rozwoju osobistego i trenerką biznesu, która pomaga pracownikom zrozumieć style zachowań innych i dobrać idealne zespoły.

Pokazujemy emocje w pracy czy nie?

Oczywiście pokazujemy emocje w pracy. Emocje są czymś naturalnym. Możemy, tak jak okazujemy radość i zainteresowanie, okazać też złość czy zdenerwowanie. Tym właśnie różnimy się od robotów, (które już w niedalekiej przeszłości zastąpią nas na niektórych stanowiskach), że my ludzie mamy emocje. Jesteśmy ambitni, empatyczni, kreatywni i to są cechy chętnie wykorzystywane przez firmy. Odpowiadając na Twoje pytanie, tak, powinniśmy okazywać emocje, ale nie pozwolić, aby emocje górowały nad rozumem.

Zapraszamy do kontaktu

Jeśli jesteś zainteresowany/a nawiązaniem współpracy zapraszamy do wypełnienia formularza.

Not readable? Change text. captcha txt
Renata WronaSukces